Friday, September 25, 2009

terdiam~

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN

hurm, dah lama da aku xtulis and update my blog.. banyak gak benda yang tersirat dalam kepala otak aku nie, hurm, xtow lar knaper aku susah ndak menulis, so aku amik keputusan yang sewajarnya, aku akan try gak update and tulis setakat mana yang aku mampu...

lately, idup aku macam terumbang ambing.. dari segi moral,rohani and social, OH GOD, why this things happend to me??? bagi aku, GOD IS GREAT!!.. mesti ader something disebalik benda yg terjadi, tinggal untuk kita jer untuk mencanangnya..seriusly, hidup aku kat my home sweet home ni amat tenang, membolehkan aku duduk kat serambi umah aku, termenung dan berfikir, langsung xder pencemaran langsung kecuali pencemaran udara dari diri aku sendiri = smoke!! biler lar aku ndak berhenti, aku agak tertarik ngam iklan anti-smoke tue, best smoking ads ever!! cam style jer... cuak pon ader... hahaha, satu benda yg aku still tgk smpai skrg, langit kat kampung aku ni... sgt cantik, stars~~ hurm, cam milky way jer aku tgk... so beautiful!!! benda yang xkan aku lupa, my hometown's skies~
lepas ni aku kena hadapi my real life lak... assignments, PSM, activities.... fuh!!! banyak benda yg menanti aku nanti..


tadi aku ader gather ngam my old friends, happy+best ader gak tadi... walaupun jangka masanya singkat tapi bagi aku ianya cukup untuk menghilangkan rindu yg telah lama tersarang di dalam hati....

satu soalan telah diajukan kepada aku tadi,

'medhu, ko ni jenis lelaki yg macam maner? jujur..'

'lelaki yang jenis macam maner?'

'maksud aku kalo ko ngam pempuan..'

'hurm, bagi aku lar, aku ni jenis yang cepat bosan, aku xtow knape benda ni terjadi, mungkin sebab luka lama, maybe laa, so, sebab tu aku skrg ni lebih suka kawan jer, kalo ndak syg, syg lar...syg sebagai seorng teman lagi best!'

meja tue terdiam....

tetiba aku terkeluar satu soalan yang bagi aku dah lapok...

'knape lar aku ngam dia tu xleh ndak baek macam aku ngam korang semua?, aku tahu dia tu dah benci gile kat aku tapi sekurang2nya jadi la cam korg semua ni, friends..'

jawapan yang aku dapat..

'sory la medhu, aku terpaksa terus terang, dia dah mmg xndak rapat ngam ko, dia dah maafkan ko, tapi dier xkan, mustahil akan rapat ngam ko walaupun as a friend, she's hate u!'

sekali lagi meja tue terdiam...



dan sampai skrg aku terus terdiam~~~


p/s:: i love star!


hugs and kisses!!!

1 comment:

anyaa leyanna said...

huu..im wondering who is she..:)
no worries la..
sebenci2 mane pn org tu kt mum..
mst ade gak kemaafan dlm hati die..sedangkan nabi ampunkan umat(contoh y selalu org gune)..xkan la kite sume nk berdendam smpai bile2 kan..
juz wait n see..:)