Monday, September 15, 2008

Berbuka with Kuupa















Sept 13,2008, Kedai Makan Salak Selatan...


after 3 hari Kuupa pulang ke Malaysia,aku dapat berjumpe ngam dier..
dah lar br balik dr Jepun,tp xbalik agi umah dier..
ndak bagi surprise kat parents la tue..


haha..
br jer 5 bln dier tinggalkan Malaysia mamat tue da balik Malaysia..
(biaser lar tue, homesick kot..)
aku berpeluang berbuka dgn dier...
10 org terlibat aritu,kitorg berbuka ramai2 n ader yg dinner...
hahaha..
aku,kupa,jpom,PG,butir,pokta,eyam,ropi,kia n mat pit...
hahaha..smbil makan tgk lar live match Liverpool vs Manchester United..
apelagi,dah jd minat aku.. betting...
aku amik Liverpool, walaupom aku fuck Liverpool sebab ade Torres..
'Never Walk Alone' konon... chies...
Kuupa amik Man U..tapi mlm tue Man U kna titik 2-1....
aku menang bet dapat lar Dunhill 40's
hahaha...
aku xmakn pom aritue,,,biaser lar heppy jumpa Kuupa..
tapi masa mencemburui aku... 830 dah kna blah...
ndak kejar masa,xper time kat Kelantan ader maser lagi..
hugs and kisses!

No comments: