Sunday, May 2, 2010

sunday morning~

howdy~

post di pagi hari minggu yg menenangkan!!!
bertemankan udara yg nyaman, tgk beberapa Cina tgh buat penghormatan kat batu nesan yg besar gila tu, monyet2 berdecipan, anjing2 berkicauan, deruman kereta kadangkala ada and xde, dan yg penting :: Marlboro and segelas Nescafe 3in1 regular!!!

semalam aku ada lepak cafe dgn my geng, pastu ada kacau sorng waitress, okey la, dier layan, tp aku xberkenan sgt sebab xbrape ndak menyerupai Emma Watson, pffff!!! pastu lepas ktrg smbg, dier smbg wat kije dier, and one of my friends bertitah :

'ko tau dier umor brape?'
'x~'
'sama tua ngan ko, dah kawin n sorng anak.'
'oooooo'

'ooooo' yg panjang tu ada dua maksud, first xberminat tp just ndak amik hati n satu lagi xingat tp just ndak jg hati kalau tetiba ada org terpa n ckp,'medhu, remember me??? kawan masa kita buat lesen dulu!!!' pastu, aku tanya la 'kakak' tu anak dier kat ne, pastu dengan selamba dier ckp anak dier kat JAWA! pastu, aku ckp, ooo, anak tinggal dgn bapak dier la, 'kakak' dtg kije sini? dier dgn selamba lagi jawab, suami dier ada kije kat GOMBAK! (saja wat capital ndak bg cam suspen). anak kat JAWA! sedangkan parents duk kat TANAH MELAYU! cari rezeki.... camner lak dgn anak diorg? hishhh. ndak di buatkan cite lagi lar, pagi td semasa menuju ke tempat penginapan aku, terselisih dgn seorng lelaki org tua dan seorang perempuan org muda, tgh jogging. so, dr pdgn pertama anak n ayah sdg berjogging dan pdgn aku btol, bile terdengar suara manja, 'daddy,tunggu lar'. tp, mungkin jugak sugar daddy, haha~ bahagia aku tgk dua orang anak n daddy td, n teringat lak pasal anak yg kat JAWA! yg kurang kasih syg.
terharu.

now playing:



p/s:: askar,cela,tunjukan aku,cinta kristal,semangat yang hilang,misteri mimpi syakila buat jari jemari ku sakit!


hugs and kissess!!!

No comments: