Tuesday, July 7, 2009

the 5th from Little S~~

1.anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang
atau.. (skill budak skolah rendah!)

2.anda lebih suka air kelapa atau air tebu ?
mesti la air kelapa~~ knape? sbb : kat umah saya bnyk pokok kelapa.. :p

3.apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang ?
tgk Mr Bean lek jer....

4.anda paling tertarik dengan lelaki/perempuan yg mcmne ?
mesti lar pempuan yg macam pempuan, tol x??

5.perkara yg wajib anda buat sblm tido ?
tutup mata...



soalan yg memerlukan anda berfikir dengan lebih mendalam


1. andaikan ada org menghina ahli keluarge anda. apakah yg anda akan buat ?
senang jer, kutuk balik family dier... dua2 xpuas ati, aper agi... bertumbuk lah!

2. adakah anda akan tolong kawan anda yg dlm kesusahan wlupn dia pernah khianati anda?
hurm, no3... once dier wat taik, jd taik lar dier.....

3. andaikan besok hari terakhir anda hidup.apakah perkara yg anda ingin buat sblm mati ?
list downkn semua benda yg xpenah aku buat agi... pastu tinggalkan wasiat : sila sattlekan benda ni.. :p

4. adakah anda akan pilih org yg anda cintai atau org yg anda sayangi sbgai psgn hidup ?
mesti la org yg kita benci, nama lagi ndak buat pasangan hidup..

5. apakah yg mmbuatkan anda b'smgt untuk hidup sampai sekarang?
hurm, aper yg buatkan aku hidup smpi skrg adalah tumbuhan.. knaper? fotosintesis membekalkan O2...

6. andaikan masa dpt diputarkan balik,apakah yg anda ingin betolkn ?
mlm sebelum paper kimia SPM 2005, ndak jawab leklok...

7. adakah anda akan give up jika perkara yg anda lakukan asyik gagal?
hurm,org ckp aku ni org yg x committed...

8. adakah anda akan memaafkan org yg telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda ?
forgive but not forget!, tp kalo dah tahap rosakan kehidupan tue, tikam jer ngam pisau!

9. andaikan kawan anda menghidap penyakit b'jangkit. adakah anda akan masih bekawan dengan dia?
hurm,aku dulu penah jadi bf pada member aku yg kronik giler penyakit kulit, tp lek jer aku...

10. sesetengah org mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan. apa pandangan anda ?
budak2 mmg kiut, tp sgt annoying!

11.tag lagi 5 orang rakan blogging anda
i'd really like to know their thought of these questions ::

-kiki
-nad
-jusoh
-pok jat
-sape2 yg bukak page aku...



p/s:: hurm, lama tol xkna tag~~~



hugs and kisses!!

No comments: