Sunday, January 18, 2009

confius...




confius
bingung
terpinga-pinga

sesuatu yg normal berlaku dalam hidup kita
dalam mengharungi dunia yg fana ini
kita mesti melalui proses ni
guna akal, bukan nya nafsu
we must make a good choice

banyak perkara yg berlaku dalam hidup aku ni...
yg memerlukan aku berfikir panjang...
kerana bingung and confius dalam sesuatu hal...
aku masih lagi confius...
menggadai kan masa remaja aku
yang dihati aku ni
mahu jd seperti remaja lain..
free as a bird!!
knape aku memilih jalan ni dalam hidup aku...
hahaha...
silly medhu...

dunia oh dunia
selalu ader pelbagai onak dan ranjau
confius pasal feeling ni perkara biasa lar bg aku
yg aku pelik nye
konfius pasal jantina ni
krisis identiti
yg ni aku pelik,
kalu pempuan ndak jd laki tu
aku xkisah sgt,
xder lar sakit sgt mata tu ndak memandang
sebab aku suka ngam minah 'pengkid' ni
tapi yg mebelit aku ni
pasal laki ndak jadi pempuan...
kalu cun tu xper lar..
ni...
masya-ALLAH
lagi cantik tapak kasut dari muka dier
ndak dier lak wat style manja pempuan..
UWEEEEEKKKK!!!!
geli btol..
kalu buleh aku ndak tembak jer org jenis cam ni smpi mampos!!
hahaha..
hal ni dah menjadi satu masalah besar kat Malaysia
and
one day, aku and kia lepak kat KB Mall
aku jumpe geng2 bodoh ni...
aku rs ndak lempang jer..
pakai heels,isap Malboro Light..
bajet whore la tu..
malu lar ader kaum bodoh ni kat negeri aku
sial!!!
hahaha
mmg lucu kalu aku pikirkan
pasal masalah confius ni
kesan dier macam macam ader
ader yg smpi commit suicide
jd mereng
jd moody
and ini berlaku kebanyakan kepada girls
so,girls...beware!!
kita mmg xleh lari dari hal ni
so,
ader akal pikir,ada hati nilai
pilihan di tangan anda
pilih lah dgn bijak!!
hugs and kisses!!!

p/s : aku ni kureng sikit ngam org laki yg ndak jadi pempuan....



No comments: