Saturday, January 17, 2009

stress???

hello guys...
sajer jer aku ndak post benda ni sebab aku stress sgt...
mcm2 masalah melanda idup aku skrg ni...
benda yg amat menghantui aku...

'knape aku xleh fly ke oversea??'

kadang2 aku terpikir knape aku xstudy elok2 dulu...
kalo x, mesti aku duk kat oversea skrg ni...
but...
let bygone be bygone...
ayat yg slalu digunakan oleh Teacher Rozi..
I miss her so much!!

hurm..
tapi kalu aku terus stress memikirkan hal ni...
aku akn berada dalam khayalan dan satu benda pom xdpt...
terlepas segala yg aku ada skrg
and
terus megimpikan impian yg xkesampaian tu..
mcm Mat Jenin...

Thanx to Kuupa, Shirum and Sarah coz slalu share pasal lifestyle diorg
kat Japan..(sebuah negara yg sgt aku ndak pergi)
anyway...
don't let ur past haunted you but
don't forget ur past, make it as guide for ur future.

adios!!!
hugs and kisses!!

No comments: